دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در شرایطی به پایان رسید که هیچ یک از بازیکنان ملی پوش استقلال در ترکیب تیم ملی به میدان نرفتند.

ایران قرقیزستان / تماشاگران فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ریزش محسوس تعداد بازیکنان دعوت شده ایرانی به اردوی تیم ملی نشان دهنده شرایط این روزهای تیم استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

دیدار تیم‌های تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در حالی به پایان رسید که در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی در میدان مسابقه حضور داشت و ۹۰ دقیقه از دروازه تیم ملی مراقبت کرد. درخشش بیرانوند در این دیدار تا جایی خوب بود که او در تیم منتخب هفته اول هم قرار گرفت. علاوه بر این سید حسین حسینی که در سه بازی ابتدایی لیگ برتر ۴ گل دریافت کرده از این نظر شرایطی نداشت که امیر قلعه‌نویی این فرصت را در اختیارش قرار بدهد تا به میدان برود.

از سوی دیگر ابوالفضل جلالی بازیکن تیم استقلال نیز که در فصل جدید لیگ برتر تنها ۲۷ دقیقه در دیدار مقابل استقلال خوزستان فرصت حضور در میدان و پیدا کرده به دلیل نداشتن فرم مطلوب از سوی امیر قلعه‌نویی به میدان فرستاده نشد تا هر دو ملی پوش تیم استقلال در دیدار مقابل قرقیزستان فرصت حضور در میدان مسابقه را به دست نیاورند.

با توجه به پیروزی قاطعانه تیم امارات مقابل قطر در چهارچوب هفته اول مسابقات مقدماتی جام جهانی بعید است امیر قلعه نویی در بازی بعدی مقابل امارات از این دو بازیکن در ترکیب اصلی یا به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کند.

لازم به ذکر است؛ دیدار دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ سه‌شنبه بیستم شهریور برگزار خواهد شد.

کد خبر 879158
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعیدی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
    0 1
    قلعه نویی سرمربی تیم ملیست، باید فعلا حمایت بشه و حرفی نیست. اما از باب عدم دعوت از امثال رامین رضائیان و سامان فلاح ،سهرابیان و روزبه چشمی ،کاملا قلعه نویی حق دارند ،چرا که بیش از یک دهه است که هیییییچ هواداری ایشان را استقلالی نمیدونند ، ازباب بازی ندادن به جلالیی بهترین پاسور ایرانی لیگ برتر و حسینی صاحب دستکش طلایی لیگ قبل هم همین بس که با توجه به تغییر منش و رنگ دلخواه قلعه نویی،نباید انتظار بازی دادن به این دو را داشته باشیم. مشت های گره کرده در بازی های رودر رو با استقلال،نوع مصاحبه و برخوردهای قلعه پس از بازی با آبی و قرمز و......و.....و..... گویا و معرف قلعه نوییست